Tipy, články, rekvalifikace

icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jak na jejich chování a potřeby reagovat? Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi…

icon Komfort na pracovišti: Jak vymyslet program fyzického a duševního zdraví

Současným trendem v HR a v otázce firemní kultury je komfort zaměstnanců a…

icon Minimální mzda v Německu se zdvojnásobuje, miliony lidí ale stále žijí v chudobě

Klíčovým obchodním partnerem pro Českou republiku je Německo. Jedná se o…

icon Hodnocení zaměstnanců je dar. Umíme ho skutečně využít?

Leden – období ročního hodnocení zaměstnanců. Skvělý nástroj, který „…

Klára Gottwaldová, TSM

icon K některým otázkám spojeným s čerpáním dovolené

S novým rokem zaměstnavatelé často řeší řadu otázek, které souvisejí s …

icon Jak zabránit pocitu izolace u zaměstnanců

Jedním z častých neduhů moderní doby, který trápí lidi v práci i mimo ni,…

icon Pět kroků k produktivnějším ránům

To, jak vykročíme do nového dne, předurčuje, jak se nám celý daný den…

Výpis 599611 z celkem 4076