Tipy, články, rekvalifikace

icon Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v kině Atlas, Praha - Karlín. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační agenturou DARK SIDE.

icon Jeden pracovník ve více týmech: Výhody a nevýhody

V anglicky psaných odborných textech se v oblasti HR a managementu začíná…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

icon Komfort na pracovišti: Jak vymyslet program fyzického a duševního zdraví

Současným trendem v HR a v otázce firemní kultury je komfort zaměstnanců a…

icon Minimální mzda v Německu se zdvojnásobuje, miliony lidí ale stále žijí v chudobě

Klíčovým obchodním partnerem pro Českou republiku je Německo. Jedná se o…

icon Hodnocení zaměstnanců je dar. Umíme ho skutečně využít?

Leden – období ročního hodnocení zaměstnanců. Skvělý nástroj, který „…

Klára Gottwaldová, TSM

icon K některým otázkám spojeným s čerpáním dovolené

S novým rokem zaměstnavatelé často řeší řadu otázek, které souvisejí s …

Výpis 573585 z celkem 4052