Tipy, články, rekvalifikace

icon Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci

Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace. Osobitý postoj, vlastní cestu a výsledky v této oblasti představila výrobní společnost Brembo Czech na konferenci HR CHANGE ’21, kterou pořádal tým DMC management consulting.

Vít Špaňhel Image Lab

icon Jak prezentovat v digitálním prostředí, aby publikum nevypínalo kamery?

O tom, jak prezentovat před živým publikem, se již řeklo a napsalo mnoho.…

Ivo Toman, TAXUS International s.r.o.

icon Smutek vítězů - 12. díl motivační minutky Ivo Tomana

To, abychom dosáhli štěstí, nám komplikuje i Smutek vítězů. Pamatuji si,…

icon Mladá generace nechce pracovat. Mýtus nebo realita?

„Mladí nechtěj´ makat!“ slyšela jsem za svou osmiletou kariéru trenéra…

Ivo Toman, TAXUS International s.r.o.

icon Rozporuplná touha - 11. díl motivační minutky Ivo Tomana

S touhou je to jako s vodou. Potřebujeme ji pro zdravý rozvoj a osobní…

Vít Špaňhel Image Lab

icon Komunikace je hra, kterou se musíme naučit hrát 1/2

“Je důležité si uvědomit, že jsme sociální společnost, která k životu…

Ivo Toman, TAXUS International s.r.o.

icon Je velká šipka talent nebo problém? - 10. díl motivační minutky Ivo Tomana

My lidé jsme každý jiný a máme rozdílné potřeby. Někdo musí více jíst, jiný…

Výpis 274286 z celkem 4052