Tipy, články, rekvalifikace

icon 3 chyby řízení práce na dálku

Uvažujete-li o tom, že svým zaměstnancům umožníte alespoň částečně pracovat na dálku, je třeba zvážit určité rizikové faktory. Článek upozorňuje na základní chyby, kterým byste se měli vyhnout při vytváření politiky práce na dálku.- Příliš obecná a vágní pravidla. Při vytváření pravidel práce na…

5 překážek týmové spolupráce

icon 5 překážek týmové spolupráce

Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou…

Jak komunikovat o benefitech v ekonomické krizi

icon Jak komunikovat o benefitech v ekonomické krizi

Omezování komunikace o benefitech vobtížných ekonomických časech se může…

5 manažerských stylů, kterým byste se měli vyhnout

icon 5 manažerských stylů, kterým byste se měli vyhnout

Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor…

Co chce Generace Y?

icon Co chce Generace Y?

Být manažerem vdobě, kdy přichází nová generace zaměstnanců, je velmi…

Varovné signály duševních problémů zaměstnanců

icon Varovné signály duševních problémů zaměstnanců

Manažeři lidských zdrojů by měli znát varovné signály, které ukazují na…

Dobrý šéf je když...

icon Dobrý šéf je když...

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale…

Výpis 18601872 z celkem 4053