Tento kurz vyplňuje prostor pro pracovníky Call center, zaměstnance ve společnostech na pozici telefonistů a telemarketingových pracovníků a samozřejmě i pracovníky administrativy, kteří se setkávají s telefonickou komunikací s klienty, zákazníky i dodavateli.
Je to vlastně určitým způsobem doplnění administrativních kompetencí se zaměřením na telefonní služby.
Kurz s oblibou absolvují zájemci, kteří chtějí pracovat v Call centrech, a to včetně vedoucích pracovníků, kteří chtějí mít představu o celé problematice uvedené specializace.
Posluchač po ukončení rekvalifikačního kurzu umí komunikační dovednosti na profesionální úrovni, které mu dají doplňkové kurzy komunikačních a asertivních dovedností. Dále bude umět a prakticky užívat standardní pravidla písemné a elektronické komunikace, které jsou nutné pro doplňkové činnosti Call operátora. A samozřejmě bude umět veškeré znalosti týkající komunikace po telefonu.
Pro úspěšné telefonování bude znát zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dále se bude v rámci svých předpokládaných pracovních zařazení umět orientovat v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. A samozřejmě dovede ve své činnosti využít osobní počítač, který je v současné době základem všeho. Specielně využívat mailovou komunikaci jako doplněk telefonního rozhovoru, dále práci s textem pro poslání jednoduché nabídky a samozřejmě základní práci s tabulkami – MS Excel pro předávání exportů a výkazů činností…
Rámcová témata rekvalifikačního kurzu
Kkurz je rozdělen do výukových modulů dle následujících osnov:
-
Umění komunikovat
-
Asertivní a krizová komunikace
-
Komunikace po telefonu
-
Pravidla písemné a emailové komunikace
-
Obchodní dovednosti
-
Time management
-
Zvládání stresu
-
Prezentační dovednosti
-
Základy společenského chování
-
Počítač v kanceláři
-
BOZP
Po úspěšném absolvování kurzu jsou absolventi schopni pracovat v profesích zaměřených na obchod, marketing, služby a veškeré služby kde se využívá telefonická komunikace
Kurz často absolvují plošně zaměstnanci velkých call center, jako zvýšení kvalifikace pro uvedenou činnost.
Podrobnou osnovu naleznete na: http://www.jubela.cz/rekvalifikacni-kurzy/kurz/operator-call-centra
Uvedený kurz zajišťuje vzdělávací společnost JUBELA, na svých učebnách v Praze, kde jsou kurzy postaveny na zkušenostech dlouholetých pedagogů. A dále internátně na svém školicím středisku na Zbirohu.
Zájemci o uvedený rekvalifikační kurz nejsou pouze uchazeči z úřadů práce (jak je obvyklé u rekvalifikačních kurzů), ale v mnoha případech uvedený kurz objednávají společnosti jako všeobecné proškolení uvedených vědomostí.