Tipy, články, rekvalifikace

Rekvalifikační kurz Operátor Call centra

Tento kurz vyplňuje prostor pro pracovníky Call center, zaměstnance ve společnostech na pozici telefonistů a telemarketingových pracovníků a samozřejmě i pracovníky administrativy, kteří se setkávají s telefonickou komunikací s klienty, zákazníky i dodavateli. Je to vlastně určitým způsobem…

icon Studie: Ani dobrý šéf nedokáže udržet dobré zaměstnance

Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným…

icon Studie: Globální trendy v řízení HR 2016

Významné změny v oblasti digitálních technologií, rychlosti inovací a…

icon Průměrné mzdy v Česku – 4. čtvrtletí 2015

Trh práce v roce 2015 zaznamenal hned několik rekordů. Potvrzují to čísla…

Jan Doležal, ředitel PM Consulting s.r.o.

icon Jak diagnostikovat dobrého projektového manažera?

Jak vybrat správného uchazeče na pozici projektového manažera nebo jak…

icon Leaders Driven Forum: Inspirujte se leadershipem budoucnosti

Co dělá leadera leaderem? Co rozhoduje o tom, kdo profesně uspěje? Je jen…

Rekvalifikační kurz Pracovník pro obsluhu 3D tiskáren a tvorbu tiskových podkladů

Tento třítýdenní kurz je prvním akreditovaným kurzem s tematikou 3D tisku…

Výpis 924936 z celkem 4053