Selflearning a EduCity pohledem Michala Hanuse z VZP

icon Selflearning a EduCity pohledem Michala Hanuse z VZP

Audio  20.5.2014 

Selflearning a EduCity pohledem Michala Hanuse, specialisty rozvoje LZ VZP ČR a Michala Kankrlíka, obchodního ředitele Ivitera a.s. Tři roky zkušeností VZP s využíváním služby Selflearning pro manažery. Selflearning…

Nové trendy v oblasti profesního vzdělávání pohledem Michala Hanuse, specialisty rozvoje LZ VZP ČR - 1. část

icon Nové trendy v oblasti profesního vzdělávání pohledem Michala Hanuse, specialisty rozvoje LZ VZP ČR - 1. část

Audio  20.5.2014 

Role manažera vzdělávání v období rostoucího tlaku na vzdělávací potřeby a náklady na tyto služby. Jak by měli dodavatelé vzdělávání přistupovat v dnešní době ke klientovi a jaké jsou současné vzdělávací potřeby.  

Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 3. část

icon Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 3. část

Audio  15.5.2014 

Zdeněk Šimek ve studiu ManagementTV v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Omezenost a neomezenost zdrojů. Současné hlavní problémy dnešní civilizace a jejich možné dopady. Naděje pro mladou generaci, na čem by měli…

Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 2. část

icon Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 2. část

Audio  15.5.2014 

Zdeněk Šimek ve studiu ManagementTV v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Jak může jednotlivec reagovat na současné dění v businessu a společnosti. Jak začít s výchovou nastávající generace manažerů. Tajemství…

Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 1. část

icon Budoucnost naší společnosti a businessu pohledem Ing. Zdeňka Šimka, personálního náměstka VZP a předsedy Svazu bank a pojišťoven ČR - 1. část

Audio  15.5.2014 

Zdeněk Šimek ve studiu ManagementTV v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Vývoj naší společností a podnikání od roku 1989 a hlavní milníky z pohledu top manažera. Co se změnilo v businessu a jak to ovlivnilo…

Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 2. část

icon Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 2. část

Audio  15.5.2014 

Kiril Rybarov v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Potřeby společnosti ČEZ v oblasti rozvoje a požadavky na dodavatele. Změny na trhu vzdělávacích potřeb a hlavní trendy. Elektronické vzdělávání a e-learning.…

Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 1. část

icon Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 1. část

Audio  15.5.2014 

Kiril Rybarov v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Potřeby společnosti ČEZ v oblasti rozvoje a požadavky na dodavatele. Změny na trhu vzdělávacích potřeb a hlavní trendy. Elektronické vzdělávání a e-learning.…

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

icon Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Audio  4.1.2014 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se týkala především zaměstnanecké spokojenosti a zákaznické orientace jako součásti HR i managementu. Zdeněk Fibich, jednatel, trenér, osobní kouč,…

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

icon Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Audio  3.1.2014 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti, rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, rozvoj manažerských dovedností posilujících…

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

icon Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců. Bronislav…

Je potřeba mít v tom systém

icon Je potřeba mít v tom systém

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila především na zákaznickou orientaci jako součást strategie HR i managementu. Jana Benáková, obchodní ředitelka, Oksystem s.r.o. hovoří na…

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

icon Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a především na zákaznickou orientaci jako součást HR i managementu. Jana Riebová, Viceprezidentka PMF,…

Výpis 865876 z celkem 877